אחריות

Worry-free snooze
האחריות שלנו

תודה שקניתם Roomi! מוצרי הפרימיום שלנו עוברים את בקרות האיכות מהגבוהות בעולם וכוללים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המזרנים.
האחריות שלנו כוללת תיקון של כל פגם במוצר, ואם ולא נצליח לתקן, נחליף את המוצר ללא עלות. כן חשוב לנו לציין שהאחריות משתנה בהתאם לדגם המזרן:

Smile, Nomad, Explorer and Freedom  

10 שנות אחריות

Pillows, Protectors 

שנה אחת של אחריות

מה כוללת האחריות שלנו? :)

  • פגם בייצור
  • רוכסן פגום או שבור
  • המזרן לא התנפח בצורה נכונה או שיש בו עיוותים
  • כיסוי קרוע

מתי האחריות לא תקפה? :(

  • תלונות על דרגת הקושי של המזרן
  • כתמים ממזון, משקאות, נוזלי אדם או בעלי חיים
  • סימנים, חתכים או ניקובים 
  • כתמים מטושים או כל סוג של צבע
כדי להפעיל את פוליסת האחריות, צרו קשר בוואטספ עם נציגינו במספר: 055-9422988

Side note

Roomi שומרת לעצמה את הזכות לבטל החזרה של מוצר שלא עומד בתנאי המדיניות.